projektowanie stron HTML5
grafika komputerowa
pozycjonowanie i reklama stron WWW

1
2
3
4

CO WYRÓŻNIA MOJE PROJEKTY:

  • Unikalna i atrakcyjna grafika.
  • Możliwość wdrożenia systemu
    zarządzania treścią CMS.
  • Pomyślna walidacja kodu HTML/CSS.
  • Zastosowanie najnowszych technologii.
  • Zooptymalizowana treść i grafika.
  • Przejrzystość i poprawność kodu.
3.2.2

Strona główna

Oferta

Grafika komputerowa

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizuana - banner

W skład identyfikacji wizualnej wchodzi tworzenie wizytówek, papierów firmowych, a przede wszystkim logo.

Trudno wyobrazić sobie działalność gospodarczą bez odpowiednich materiałów identyfikacyjnych, które są swego rodzaju symbolem rozpoznawczym. Weźmy przykład firmy Nike, rzadko widzi się ich nazwę na produktach, gdyż 95% potencjalnych klientów kojarzy ich z samym logo.

Przykładowe materiały identyfikacyjne znajdują się w sekcji portfolio.

Przy projektowaniu prac identyfikacyjnych należy dokładnie określić, gdzie zamierza się je wykorzystywać. Logo używane jedynie na stronie internetowej i sieci Internet nie wymaga obróbki wektorowej przeznaczonej do wydruku w dużych formatach. Zmiana decyzji oznaczać może tworzenie tego samego logo od samych podstaw, co wiąże się z dodatkowymi kosztami. Czasem zdarza się też, że idealne odzwierciedlenie tej samej pracy jest niemożliwe.

CZYM WYRÓŻNIAJĄ SIĘ MOJE PRACE IDENTYFIKACYJNE

Przy tworzeniu projektów identyfikacyjnych kieruję się:

  • Prostotą przekazu - niezwykle ważnym jest, aby logo nie składało się ze zbyt dużej ilości tekstu czy grafiki. Służy ono bowiem jedynie do zidentyfikowania z daną firmą.
  • Estetyką wykonania - prostym a niezwykle ważnym jest fakt, iż logo powinno być ładne i przyciągające uwagę odwiedzającego naszą stronę lub przechodnia idącego ulicą.
  • Zachowaniem głównych zasad - kieruję się ogólnie przyjętymi przez drukarnie zasadami, dzięki którym wydruki są dokładne i precyzyjne.

Dzięki zachowaniu powyższych zasad Twoja identyfikacja wizualna powinna przynieść Ci wielu nowych klientów i odwiedzających, a także efektywnie kojarzyć się z daną branżą, a zwłaszcza firmą.